2003/01/30

Azt már reggel is tudtam, hogy fura nap... sőt, le is írtam... na de hogy ennyire...
Az történt, hogy a délután hirtelen ingerenciát éreztem, hogy megnézzem a freemail-es leveleim. Ó azok a megérzések... hiába, egy boszorkánytól mit várhat az ember :-)
Szóval megnéztem. És ott várt egy levél a Klub rádiótól, hogy telefonos interjút szeretnének velem csinálni az internetes társkeresésről. Azért éppen velem, mert én vagyok a szerelem.lap szerkesztője.
Úgyhogy felvették azt az interjút. Én meg még mindig nem térek magamhoz. Nem azért, mert olyan nagy dolognak tartom, hanem mert beszéltem nekik Bogárkáról is. Csak úgy... spontán... hiszen ki tudna jókat mondani az internetes társkeresésről, ha nem mi... meg rosszakat is, persze. De az utóbbit mellőztem azért... És már nem nagyon emlékszem, miket is mondtam... biztosan összeakadt néhányszor a nyelvem...
Jóvanna, mégis nagy dolognak tartom.Mégiscsak életem első interjúja...
Aki kíváncsi rá, hallgassa holnap 4-6-ig a Klub rádiót!

Nincsenek megjegyzések: