2003/01/30

Lehet, hogy többet kellene írnom... néha meg kevesebbet... de leginkább többet kellene írnom az OTDK dolgozatomat, mert ennek nagyon nem lesz jó vége. Hogy fogok így nyerni? Megmondom a bizottságanak a blog címét? :-) Jó poén lenne.
Na de még ennyit csak...
Bogárkával szokás szerint moziban is voltunk. Sweet Home Alabama. A magyar címét azért sem írom ide, hülyén fordították.
Jó film, bár nem tudtam teljes mértékben azonosulni vele. Talán csak azért, mert a felét átbőgtem. Nem a meghatottságtól, hanem az elkeseredéstől. Akkor éppen tetőfokára hágott az elkeseredésem, hogy nem lehetek része Bogárka hétköznapjainak.
De most a filmről kezdtem írni. Meg arról, hogy az embernek vállalnia kell önmagát. Előbb-utóbb úgysem mehet másképp. Úgyhogy az, aki ezt eddig halogatta, itt az ideje, hogy szembenézzenm a valósággal. És azzal, hogy az emberek nem mindig annak látszanak, amik. No igen ám, de melyik is az az igazi én? Ez amit én magam sem tudok eldönteni...

Nincsenek megjegyzések: