2003/02/19

A tegnapi korcsolyázás érdeklődés hiányában elmaradt. Nem ragaszkodtam a programhoz :-) Sőt, majdnem a sörözés is, de talán még jobb volt így, hogy csak öten voltunk. Elfértünk egy asztalnál :-) És ha azt nézzük, a sörözés számomra el is maradt, mert persze nem volt búzasör. Így maradt a jó öreg gin-tonic. Jó volt. Összeismerkedtem egy másodéves sorstársammal, elláttam jobbnál jobb tanácsokkal és hallottam néhány üdítő sztorit is. Annyira felpörögtem, hogy kettőig nem is tudtam elaludni, legalább tanultam valamennyit.
Ma reggel meg kilépve a házból szembetalálkoztam egy bácsikával, akin egy szál strandpapucs, rövidnadrág és széldzseki volt. Mellette ballagott a felesége nagykabátban, kesztyűben, sapkában. Így indultak a reggeli bevásárlásra a szakadó hóban. Nem nagyon tudom hová tenni a jelenetet.

Nincsenek megjegyzések: