2003/02/20

Tegnap óriási voltam angolon. Messze felülmúltam önmagam. 85%-ra írtam meg a próbatesztet. Ha ez így megy a jövő héten is, nem lesz nagyobb gond. A szóbeli viszont még mindig katasztrófa. Teljesen leblokkolok, ha angolul kell megnyilatkoznom.
A tegnapi est fénypontja azonban a Gattaca volt. Genetikus kultuszfilm :-). Szerintem mindenkinek meg kellene néznie, aki valaha is humán genetikára, genomikára szeretné adni a fejét. Mert ezt én egy eléggé belátható jövőnek érzem. Amit ráadásul nem is nagyon lehet megakadályozni. Arról nem is szólva, hogy mint film- a témájától eltekintve- is nagyon tetszik. Éjjel elhatároztam, hogy megnézem mégegyszer, azonban az első 10 perc után elsötétült a világ és egy furcsa hintázó mozgásba is kezdett, amitő úgy láttam, hogy talán mégis jobb, ha inkább alszom egy kicsit.
Ma reggel semmi életkedvem nem volt. És még az a semmi is elszállt, mikor kiderült, hogy hiába reménykedtem, hogy a mai estét Bogárkával tölthetem. De azután összeszedtem magam és sikerült 10 órára bejönnöm dolgozni. Ahhoz képest, hogy 8-ra akartam...
Azt hiszem ma este elmegyek a PUF koncertre.

Nincsenek megjegyzések: