2005/04/29

Csak azért is írok... csak azért is!
Tegnap egyszerűen kicsúszott a Föld a talapam alól. Saját testemen tapasztaltam meg, milyen nagy úr a gravitáció. Azóta itthon nyomom az ágyat, illetve a fotelt. Az 1984-ben a főszereplőt a patkányokkal kínozták, mert tudták, attól fél a legjobban. Ha hasonlóra készül valaki, most hegyezze a szemeit, mert biztos tippet adok: kárhoztasson ágynyugalomra. Az tuti, hogy pár óra alatt bekattanok.
Szóval így alakult... a hétvégén nem megyünk sehová. És mindezt Norbi egy árva zokszó nélkül viseli. Hihetetlen, hogy valaki ilyen áldozatokra képes értem. Megérdemlem én ezt? Nem hiszem.Engem meg csak gyötör a lelkiismeret, mert anyunak sem tudtam segíteni, nem voltam angolon, sem németen, sem dolgozni... és még a hétvégét is elrontottam. De legalább pihenek egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések: