2003/02/05

Na, most aztán tényleg nagyon büszke vagyok magamra. Azt gondoltam, egy hetet is el kell majd szöszmötölnöm az OTDK dolgozatomon, mire kész lesz. Erre ma reggel kiderült, hogy hétfőig le kell adni. Őrült iramban fogtam hozzá a dologhoz és végeztem is egy fél nap alatt. Ráadásul az előadásom is elég jól sikerült (Barni nem volt ott, mázlista vagyok), így azzal sem volt semmi gáz. Pedig most tényleg csak improvizáltam, egyáltalán nem készültem előtte. Ügyes vagyok, na... :-)
Az egyetlen dolog, ami elszomorít, az viszont nagyon, a hó. Nem érdekelne az egész, de megint ez az, ami meghiúsítja a találkozást Bogárkával. És elegem van már belőle, hogy folyton ez van. Hogy sosem lehetünk együtt. Sok szenvedő estét fog ez még nekem okozni a jövő hétig. Ráadásul semmivel sem leszünk közelebb a megoldáshoz jövő hét elején. Mert a hó miatt Ő sem tudja intézni a dolgait. Utálom az egészet!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: