2003/02/23

Na jó... kicsit rendbejöttem.
Csak elszálltak a leírásra váró mondatok.
Ma reggel láttem egy csodát. Álltam a buszmegállóban, zúzmarásak voltak a fák és ahogy hullott róluk a jég, megcsillant a vakító napfényben. Olyan volt az egész, mint a mesékben, a kis milliónyi csillám. Csodás volt.
Arra is rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű busszal utazni. Pitvaros ugyanis csak egy kis porfészek, de ennek ellenére 4 buszmegállója van. És mindegyikről el lehet jutni Szegedre, az egyik busz erre megy, a másik arra. Mivel normális menetrend nincs kint, szegény tudatlan rá nem jön magától, hogy melyikhez is kellene állnia. Persze a buszozós öreg rókák tudják, csak a lényeg, hogy sikerüljön kifogod legalább egy ilyet útitársnak. Nekem sikerült, úgyhogy szerencsésen eljutottam idáig. Van egy terv, aminek megvalósításába most belefogtam. Remélem menni fog, most nagyon lelkesít a dolog. De babonás vagyok, úgyhogy még nem mondom el, hogy mi az.

Nincsenek megjegyzések: