2003/04/09

Na most itt maradtam, hogy azért is írni fogok... ezen a 10 percen már nem múlik semmi, csak a lelki világom lesz jobb tőle, akkor meg jó üzlet. Már megint álmos vagyok, a kávé fogyasztásom csúcsokat döntöget az utóbbi napokban. Nem azért, mert nem alszom, hanem mert csak... talán csak tavaszi fáradtság, ami erőt akar venni rajtam, de folyton fáradt vagyok. Erre meg jól bevált módszer a koffein.
Az előbb ért egy lash, kiderült hogy Gábor (a főnököm) csinált egy durva hibát, én vettem észre... ezek után ne merjen engem bántani azokkal az ellenanyagokkal, mert harapok... Közben meg félek is valamitől, remélem nem csinátam nagy hibát. Mindegy.
Szóval már régen be akarom pötyögni, hogy aki szereti a rajzfilmeket, nézze meg a Chihiro-t, mert nagyon jó.
Most meg már megyek haza, Norbi vár.
Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: