2003/04/03

Két napja nem írtam... ennek egyrészt az az oka, hogy tegnapelőtt nem volt net, tegnap meg én nem voltam a közelében sem.
A tegnapelőttel kell hát kezdenem... a nagy hír a napban az volt, hogy felkerült az első cikkem :-) Méghozzá címoldalra. Márha ezt a neten lehet mondani...
Este pedig Zorán koncerten voltam Norbival. Kellemes meglepetést okozott a koncert, tényleg nagyon jó volt annak ellenére is, hogy a fenekem megsínylette az IH vendégszerető székeit.
Tegnap meg csak beszaladtam dolgozni, a cél az volt, hogy a szombati nyelvvizsgára tanuljak, amiből persze nem sok minden lett, de remekül éreztem magam. Norbival együtt töltöttük az egész napot, olyan volt, mint egy igazi lazsálós hétvége. Este vacsi a Gringo's-ban, igazi, remek mexikói kaja, mámoros volt...
Szóval jól alakulnak a dolgok... ki sem látszom a munkából és a teendőkből, mindig csak a legsürgetőbbre van időm, de nagyon jó. Tavasz van és boldogság :-)

Nincsenek megjegyzések: