2003/03/31

A hétvége... most meg kellene fogalmaznom hogy mi is történt és mindezt úgy, hogy még én sem látom át az eseményeket...
Ami biztos, hogy találkoztam valakivel, akivel elindult valami... hogy meddig megy és merre, azt nem tudom, de életemben először úgy érzem, hogy talán nem is olyan fontos. Most az egyszer lemondok a terveztgetési kényszeremről és hagyom hogy történjenek a dolgok, és megpróbálom élvezni ahogy vannak, nem azon törpölni, mi lesz a jövő hónapban. Most jó és kész. Nocsak, még a végén tényleg fejlődöm? :-) De biztonságérzet már van. És ez nagyon fontos.
Szombaton pedig itt volt Conf :-) Jót beszélgettünk, jót ettünk és jót szaladtunk a vonathoz :-) Hiába, nyújtottam a formám, enyhén szólva szétszórt voltam :-) Repült a délután Vele, nagyon jól éreztem magam.

És akárki akármit mond, motorozni nagyon jó dolog :-)

Nincsenek megjegyzések: