2003/03/11

'Kívánok minden újat
Hogy egyszerre mindent lássak
Ezért nem érdekel, hogy mennyire tetszem
Neked vagy bárki másnak
Hisz csábítanak a vágyak
És futnék a nagyvilágnak
Mert tudom jól, hogy valahol messze
Még meglepetések várnak '

Jó volt a mai reggel :-). Korán bent voltam, sokat akartam dolgozni, azután egy levél eléggé felrúgta ezt a programot. Munka azóta is van, csak kicsit több szívdobogással :-) Nem tudom. Várom a hétvégét. Nagyon.
Egyébként a nap híre az, hogy végre megszületett az OTDK szekcióbeosztás. Nem is tudom. Lehetne sokkal rosszabb, de sokkal jobb is. Rossz hír, hogy az elnök ELTE-s és ebből következően én ki merem jelenteni, hogy legalább egy ELTE-s helyezett lesz. És az sem jó hír, hogy egy szekcióban vagyok Judittal, Balázzsal és Dórával. Legalább szétszórhattak volna bennünket.
Ami pozitív, hogy nem a molbisok közé kerültem.

Nincsenek megjegyzések: